Senin, 03 November 2014

Pengkhiatan

Baru saja aku pulang dari kampus...
Ku rebahkan tubuh ini dikasur pink kesanyangan aku...
Lalu tiba-tiba, handphone aku bergetar
tanda ada sms masuk...

Langsung saja aku bergegas membaca sms itu..
Ternyata sms dari sahabatku..
Dia memberitahu aku tentang sesuatu..
Sesuatu yang tak ku ketahui hingga detik ini tadi....

Ternyata kamu masih saja bercinta dengan seorang perempuan 
yang tak ku ketahui siapa dia...
Kau menduakan cinta aku...
Kau khianati aku untuk kesekian kalinya....
Kau tega lakukan itu....

Slama ini ku fikir kamu berubah...
Ku fikir Budi Ramadhan yang dulu berbeda dengan Budi Ramadhan yang sekarang...
Tapi ternyata sama saja... :)
Sama-sama masih PEMBOHONG BESAR...
Tulus cintamu itu hanya di mulut saja...

Percuma aku memberi kesempatan ketiga untuk kamu...
Percuma aku percaya dengan kamu slama ini...
Percuma aku mencintai dengan setulus hati kepadamu...
Semuanya sia-sia belaka....
Kamu tak pernah menghargai tulusnya rasa itu... :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar